Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii acestora. Despre cookie poti sa citesti AICI

Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
55UH605V
#1
Salutare,

Sunt posesorul a trei tv-uri de la LG. Primele doua modele mai vechi (22LG3100 si 32LD350), achizitionate acum mai bine de 5 ani. Cum am fost multumit de producator mi-am zis ca e momentul sa cumpar un al treilea, 4k, smart, ceva sa-mi bucure retina Smile. Zis si facut. Am aruncat ochii pe la magazinele online si am purces la cumparare. Modelul pe care l-am ales a fost 55UH605V - la 3.500 lei am considerat ca nu e cea mai ieftina alegere. Prima impresie a fost una foarte ok iar experienta cu materialele 4k aflate la dispozitie pe youtube a fost una excelenta. Vizionare posturilor TV SD si HD s-a incadrat undeva spre bine, foarte bine. Conexiunea wifi foarte buna, usurinta in utilizarea webOS 3.0, redare HBO go si Netflix ok, sunet decent (pentru mine).
E, toate bune si frumoase pana la primul meci de fotbal. Habar n-am avut de fenomenul DSE si rau am facut ca nu m-am documentat mai bine inainte.......as fi stiut ce sa caut si mai mult as fi stiut sa verific pe loc existenta defectiunii/defectului..............la cele 2 tv vechi nu se vede deloc problema..........
La inceput am crezut ca nu vad eu bine iar mai apoi ca trebuie sa fac ceva reglaje suplimentare. Pe masura ce timpul a trecut (o luna) efectul de ecran murdar a devenit din ce in ce mai prezent, mai vizibil - se vad liniile verticale la fiecare miscare rapida a filmarii, indiferent de sursa semnalului video. Dupa ore intregi de documentare intensa am aflat: nu se poate face nimic pentru ca este un compromis pe care toti producatorii l-au facut iar uniformizarea panourilor este un defect asumat. Da, defect asumat, pentru ca nu toti consumatorii sunt deranjati de problema asta, nu toti o vad. Culmea, din cei care o vad sunt multi care considera ca este un soi de normalitate. Asadar mai ramane un mic procent de consumatori care vad defectul si sunt deranjati de prezenta acestuia.....foarte convenabil si usor de gestionat, ca si costuri, de producatori.
Am facut demersurile necesare si am luat legatura cu LG. Am programat o vizita la domiciliu pentru o echipa de la un service si s-a efectuat si constatarea..............urmeaza sa primesc feedback.
Ce m-a deranjat foarte tare la toata povestea asta este lipsa unei informari corecte si complete cu privire la nivelul de uniformizare a panourilor - nu poti sa achizitionezi, ca persoana fizica, un tv la care sa vezi doar materiale demonstrative, pentru ca doar acelea se vad bine, fara probleme. Suntem in 2016 si nu ma asteptam, sub nici o forma, sa fiu pus in fata unei experiente de genul asta......ma declar total dezamagit si sper sa-mi schimb parerea odata cu o posibila rezolvare din partea producatorului.
Ce asteptari am de la LG:
- sa schimbe panoul defect (cu conditia ca cel nou sa fie verificat in prealabil si sa nu ma trezesc ca am aceeasi problema sau altele);
- in cazul in care prima varianta nu e posibila sa schimbe tv-ul cu un alt model care sa aiba specificatii similare.
Experienta negativa a fost intarita si de prezenta unor chestiuni suplimentare: desincronizare sunet (cu reglaje cu tot), prezenta halou/umbra in jurul personajelor pentru cateva secunde (indiferent de sursa semnalului), negru neuniform pe panou in anumite cadre (15% din panou in cazul meu, dupa testare). Pot sa supravietuiesc cu problemele astea insa cu liniile alea verticale care-mi scot retina nu am cum s-o fac.
Sper ca feedback-ul negativ sa fie interpretat corect, constructiv si sa serveasca drept exemplu pentru alti potentiali cumparatori.
Asadar, cautati dragilor materiale de test (DSE, Vertical Banding etc.) si verificati PE LOC produsul, cu mare atentie si cu rabdare. Daca e ceva de vazut o sa fie acolo.
#2
poti pune o filmare scurta cu problema? ma interesa si pe mine tv-ul eventual de BF dar citind aici m-am cam speriat Sad
#3
Salut @Diaconusm
Un feedback de la service ?
Sper sa se rezolve problema.

Dintre modelele care mi-au trecut prin mana, nu am intampinat aceasta problema.
La un singur model mai vechi, am avut ceva asemanator, sub forma unor pete de iluminare neuniforma, foarte precis pozitionate (implementarea panelului Direct LED).
Ideea e ca nu era foarte vizibil. Asa cum ziceai, eu le vedeam, dar nu e deranjant pentru alte persoane.
Cert e ca, acum la fiecare achizitie, acest lucru il verific prima data.
Daca imaginea este iluminata uniform. E destul de simplu de verificat. Afisezi in playerul multimedia o imagine avand dimensiunea (pixel) de rezolutia tv-ului care sa contina doar un fond gri.
Daca cumperi tv-ul de la un magazin online, il testezi o zi. Nu-ti placere ... cerere de retur.

Partea buna e, cel putin in cazul meu, ca modelele testate anul acesta, au un panel foarte bun. Nici urma de Bleeding/Clouding/Vertical Bandig/Dirty Screen Effect.
Asta chiar si la modelele low-cost.
Recomand: Smart TV UHD 4K webOS 3.5 generatia 2017: 43UJ6307  
#4
(08-11-2016, 09:01 AM)dreamOLED a scris: Salut @Diaconusm
Un feedback de la service ?
Sper sa se rezolve problema.

Dintre modelele care mi-au trecut prin mana, nu am intampinat aceasta problema.
La un singur model mai vechi, am avut ceva asemanator, sub forma unor pete de iluminare neuniforma, foarte precis pozitionate (implementarea panelului Direct LED).
Ideea e ca nu era foarte vizibil. Asa cum ziceai, eu le vedeam, dar nu e deranjant pentru alte persoane.
Cert e ca, acum la fiecare achizitie, acest lucru il verific prima data.
Daca imaginea este iluminata uniform. E destul de simplu de verificat. Afisezi in playerul multimedia o imagine avand dimensiunea (pixel) de rezolutia tv-ului care sa contina doar un fond gri.
Daca cumperi tv-ul de la un magazin online, il testezi o zi. Nu-ti placere ... cerere de retur.

Partea buna e, cel putin in cazul meu, ca modelele testate anul acesta, au un panel foarte bun. Nici urma de Bleeding/Clouding/Vertical Bandig/Dirty Screen Effect.
Asta chiar si la modelele low-cost.
Salut,

Cei de la service au spus foarte clar ca nu au ce sa faca in acest caz. Vor trimite (si sper c-au facut-o pentru ca vizita lor a fost acum 1 sapt.jumatate) un mail la producator cu sesizarea. Au stat o ora la vizionare, strict pe imagini din partide de fotbal si da, problema este acolo. Daca stiam de la bun inceput sa fac verificarea nu mai aveam conversatia asta acum. Daca incepi sa vezi dungile verticale imaginea procesata de creier devine din ce in ce mai acurata in timp, iar dupa o luna de utilizare normala problema este la toate, dar absolut toate, imaginile care au o viteza mare de redare pe orizontala. Din pacate am parte si de clouding iar unghiul de vizionare nu este unul care sa ma multumeasca.
Se pare ca am nimerit ori un tv defect ori o serie cu probleme majore. Revin cu feedback.
#5
(08-11-2016, 12:54 AM)cristisan a scris: poti pune o filmare scurta cu problema? ma interesa si pe mine tv-ul eventual de BF dar citind aici m-am cam speriat Sad

Nu merge sa atasez mp4 sau avi.......da-mi o adresa de mail si-ti voi trimite informatia.
#6
ai putea sa-l urci pe youtube ca sa ramana si aici pe pagina pt alte persoane interesate de problema.
daca nu, crstisan@stromox.com
merci
#7
(08-11-2016, 05:43 PM)cristisan a scris: ai putea sa-l urci pe youtube ca sa ramana si aici pe pagina pt alte persoane interesate de problema.
daca nu, crstisan@stromox.com
merci

https://youtu.be/2iwDvhna_fo
https://youtu.be/HEYftmhdqK0
#8
sincer ochiul meu nu vede o problema. probabil una este cand te uiti live si una este pe youtube. vad ca cei de pe alte forumuri au facut niste teste de imagine si a iesit ca totul ar fi ok(din ce am inteles eu). tu ce zici? este facut acel test pe fond gri?
Incerc sa imi dau seama daca problema este a unitatii tale sau o problema specifica seriei/modelului.
Merci
#9
Salut,

Imaginea trebuie sa fie clara/limpede in miscare iar in cazul meu nu este, din pacate - asta e de urmarit la materialele filmate. Asa cum am scris mai sus problema se vede din ce in ce mai bine in timp. Cei de la service au stat aproape o ora sa vada problema.......si pana la urma au vazut-o. Testele la care faci referire sunt facute, din ce am citit, pe un alt model: 600V. Parerea mea este sa te duci cu propriile materiale de test si sa incerci si 605V si 600V, sa vezi diferentele. Spun materiale de test pentru ca nu este suficient un simplu panou complet gri. Cauta pe youtube diverse teste si dupa ce decizi ce model vrei sa cumperi, fa testele PE LOC si fara graba. Panoul de la 605V, cel mai probabil (conform specialistilor), este identic la intreaga serie asa ca eu unul nu-l recomand. Poate daca stai sa vezi imagini statice sau imagini care au o viteza suficient de lenta..........ori il folosesti in oricare alt loc decat acasa.
#10
Buna ziua,
Acum o saptamana am achizitionat acest model de televizor, 55UH605V si pana in ziua de astazi m-am tot chinuit cu reglajele, folosind surse diferite de intrare, pentru a avea aceeasi imagine cu celalat televizor 46LB670V, care l-am achizitionat acum 2 ani. Nu imi vine sa cred ca dupa 2 ani de asa zisa evolutie, calitatea imaginii sa fie mai proasta, nu mai spun ca televizorul este UHD, iar imaginea ar trebui sa fie cel putin la fel buna, cand ea este de fapt mai proasta. Ii lipsește strălucirea,claritatea, sau sunt eu pretentios, dar comparația am făcut-o cu celălalt televizor. Oricum nu ai ce sa mai faci la televizorul asta, cu toate update-turile si resetarile nu s-a schimbat nimic. Sper sa ajute acest comentariu, pe cei care vor dorii sa cumpere acest model.
O zi buna !


Posibile subiecte înrudite...
Subiect: Autor Răspunsuri: Vizualizări: Ultimul mesaj
  Problema setari 55UH605V Cris 6 6,339 24-12-2016, 09:27 PM
Ultimul mesaj: nicugoalkeper

Săritura forum:


Utilizator(i) care navighează în acest subiect: 1 Musafir(i)
Recomandari
lg-tv-recomandari Prezentarea TV-urilor din gama 2016
lg-tv-preturi Lista celor mai vandute TV-uri LG
webOS-35 Prezentare webOS 3.5 [2017]

Review-uri
lg-tv-43uj6307-review 43UJ6307 [2017] - Smart TV UHD 4K webOS 3.5
lg-tv-32lh6047-review 32LH6047 - Smart TV FullHD webOS 3.0
lg-tv-32lh530v-review 32LH530V - Game TV FullHD
lg-tv-43uh7507-review 43UH7507 - Smart TV UHD 4K - webOS 3.0
lg-tv-43lh560v-review 43LH560V - Smart TV FullHD - webOS 2.0

Publicitate