31-10-2016, 09:23 AM
Salutare,
Sunt posesorul a trei tv-uri de la LG. Primele doua modele mai vechi (22LG3100 si 32LD350), achizitionate acum mai bine de 5 ani. Cum am fost multumit de producator mi-am zis ca e momentul sa cumpar un al treilea, 4k, smart, ceva sa-mi bucure retina . Zis si facut. Am aruncat ochii pe la magazinele online si am purces la cumparare. Modelul pe care l-am ales a fost 55UH605V - la 3.500 lei am considerat ca nu e cea mai ieftina alegere. Prima impresie a fost una foarte ok iar experienta cu materialele 4k aflate la dispozitie pe youtube a fost una excelenta. Vizionare posturilor TV SD si HD s-a incadrat undeva spre bine, foarte bine. Conexiunea wifi foarte buna, usurinta in utilizarea webOS 3.0, redare HBO go si Netflix ok, sunet decent (pentru mine).
E, toate bune si frumoase pana la primul meci de fotbal. Habar n-am avut de fenomenul DSE si rau am facut ca nu m-am documentat mai bine inainte.......as fi stiut ce sa caut si mai mult as fi stiut sa verific pe loc existenta defectiunii/defectului..............la cele 2 tv vechi nu se vede deloc problema..........
La inceput am crezut ca nu vad eu bine iar mai apoi ca trebuie sa fac ceva reglaje suplimentare. Pe masura ce timpul a trecut (o luna) efectul de ecran murdar a devenit din ce in ce mai prezent, mai vizibil - se vad liniile verticale la fiecare miscare rapida a filmarii, indiferent de sursa semnalului video. Dupa ore intregi de documentare intensa am aflat: nu se poate face nimic pentru ca este un compromis pe care toti producatorii l-au facut iar uniformizarea panourilor este un defect asumat. Da, defect asumat, pentru ca nu toti consumatorii sunt deranjati de problema asta, nu toti o vad. Culmea, din cei care o vad sunt multi care considera ca este un soi de normalitate. Asadar mai ramane un mic procent de consumatori care vad defectul si sunt deranjati de prezenta acestuia.....foarte convenabil si usor de gestionat, ca si costuri, de producatori.
Am facut demersurile necesare si am luat legatura cu LG. Am programat o vizita la domiciliu pentru o echipa de la un service si s-a efectuat si constatarea..............urmeaza sa primesc feedback.
Ce m-a deranjat foarte tare la toata povestea asta este lipsa unei informari corecte si complete cu privire la nivelul de uniformizare a panourilor - nu poti sa achizitionezi, ca persoana fizica, un tv la care sa vezi doar materiale demonstrative, pentru ca doar acelea se vad bine, fara probleme. Suntem in 2016 si nu ma asteptam, sub nici o forma, sa fiu pus in fata unei experiente de genul asta......ma declar total dezamagit si sper sa-mi schimb parerea odata cu o posibila rezolvare din partea producatorului.
Ce asteptari am de la LG:
- sa schimbe panoul defect (cu conditia ca cel nou sa fie verificat in prealabil si sa nu ma trezesc ca am aceeasi problema sau altele);
- in cazul in care prima varianta nu e posibila sa schimbe tv-ul cu un alt model care sa aiba specificatii similare.
Experienta negativa a fost intarita si de prezenta unor chestiuni suplimentare: desincronizare sunet (cu reglaje cu tot), prezenta halou/umbra in jurul personajelor pentru cateva secunde (indiferent de sursa semnalului), negru neuniform pe panou in anumite cadre (15% din panou in cazul meu, dupa testare). Pot sa supravietuiesc cu problemele astea insa cu liniile alea verticale care-mi scot retina nu am cum s-o fac.
Sper ca feedback-ul negativ sa fie interpretat corect, constructiv si sa serveasca drept exemplu pentru alti potentiali cumparatori.
Asadar, cautati dragilor materiale de test (DSE, Vertical Banding etc.) si verificati PE LOC produsul, cu mare atentie si cu rabdare. Daca e ceva de vazut o sa fie acolo.
Sunt posesorul a trei tv-uri de la LG. Primele doua modele mai vechi (22LG3100 si 32LD350), achizitionate acum mai bine de 5 ani. Cum am fost multumit de producator mi-am zis ca e momentul sa cumpar un al treilea, 4k, smart, ceva sa-mi bucure retina . Zis si facut. Am aruncat ochii pe la magazinele online si am purces la cumparare. Modelul pe care l-am ales a fost 55UH605V - la 3.500 lei am considerat ca nu e cea mai ieftina alegere. Prima impresie a fost una foarte ok iar experienta cu materialele 4k aflate la dispozitie pe youtube a fost una excelenta. Vizionare posturilor TV SD si HD s-a incadrat undeva spre bine, foarte bine. Conexiunea wifi foarte buna, usurinta in utilizarea webOS 3.0, redare HBO go si Netflix ok, sunet decent (pentru mine).
E, toate bune si frumoase pana la primul meci de fotbal. Habar n-am avut de fenomenul DSE si rau am facut ca nu m-am documentat mai bine inainte.......as fi stiut ce sa caut si mai mult as fi stiut sa verific pe loc existenta defectiunii/defectului..............la cele 2 tv vechi nu se vede deloc problema..........
La inceput am crezut ca nu vad eu bine iar mai apoi ca trebuie sa fac ceva reglaje suplimentare. Pe masura ce timpul a trecut (o luna) efectul de ecran murdar a devenit din ce in ce mai prezent, mai vizibil - se vad liniile verticale la fiecare miscare rapida a filmarii, indiferent de sursa semnalului video. Dupa ore intregi de documentare intensa am aflat: nu se poate face nimic pentru ca este un compromis pe care toti producatorii l-au facut iar uniformizarea panourilor este un defect asumat. Da, defect asumat, pentru ca nu toti consumatorii sunt deranjati de problema asta, nu toti o vad. Culmea, din cei care o vad sunt multi care considera ca este un soi de normalitate. Asadar mai ramane un mic procent de consumatori care vad defectul si sunt deranjati de prezenta acestuia.....foarte convenabil si usor de gestionat, ca si costuri, de producatori.
Am facut demersurile necesare si am luat legatura cu LG. Am programat o vizita la domiciliu pentru o echipa de la un service si s-a efectuat si constatarea..............urmeaza sa primesc feedback.
Ce m-a deranjat foarte tare la toata povestea asta este lipsa unei informari corecte si complete cu privire la nivelul de uniformizare a panourilor - nu poti sa achizitionezi, ca persoana fizica, un tv la care sa vezi doar materiale demonstrative, pentru ca doar acelea se vad bine, fara probleme. Suntem in 2016 si nu ma asteptam, sub nici o forma, sa fiu pus in fata unei experiente de genul asta......ma declar total dezamagit si sper sa-mi schimb parerea odata cu o posibila rezolvare din partea producatorului.
Ce asteptari am de la LG:
- sa schimbe panoul defect (cu conditia ca cel nou sa fie verificat in prealabil si sa nu ma trezesc ca am aceeasi problema sau altele);
- in cazul in care prima varianta nu e posibila sa schimbe tv-ul cu un alt model care sa aiba specificatii similare.
Experienta negativa a fost intarita si de prezenta unor chestiuni suplimentare: desincronizare sunet (cu reglaje cu tot), prezenta halou/umbra in jurul personajelor pentru cateva secunde (indiferent de sursa semnalului), negru neuniform pe panou in anumite cadre (15% din panou in cazul meu, dupa testare). Pot sa supravietuiesc cu problemele astea insa cu liniile alea verticale care-mi scot retina nu am cum s-o fac.
Sper ca feedback-ul negativ sa fie interpretat corect, constructiv si sa serveasca drept exemplu pentru alti potentiali cumparatori.
Asadar, cautati dragilor materiale de test (DSE, Vertical Banding etc.) si verificati PE LOC produsul, cu mare atentie si cu rabdare. Daca e ceva de vazut o sa fie acolo.