Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii acestora. Despre cookie poti sa citesti AICI

Evaluarea subiectului:
  • 0 voturi - 0 în medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pareri 43UH661V - LG Smart TV UHD 4K webOS - 49UH661V / 55UH661V / 65UH661V review
LG a lansat un model UHD 4K foarte apreciat la un preț extrem de competitiv.
Este vorba de modelul 43UH661V. Noi avem un review dedicat unui model UltraHD din seria UH7, dar se pare ca seria UH6 întrece așteptările.

Vă propun o analiză a modelelor din seria UH661V.
Pe lângă specificațiile generice am sa va ofer și câteva informații/specificații pe care nu le regăsiți în alte locuri. 

lg-tv-43uh661v

Să vedem despre ce este vorba.

Modelele din această serie sunt televizoare UltraHD din categoria Smart TV fără facilități 3D.

Specificații

Această serie este construită în jurul unei arhitecturi hardware Quad Core , codificată M16, ceea ce ne dă garanția că împreună cu un sistem de operare webOS in versiunea 3.0 (2016), va asigura o funcționare corespunzătoare, fără latențe în utilizare.
Practic este aceiași arhitectură implementată și în modelul 43UH7507, la care avem un review, pe care îl găsiți AICI . 

Probabil știți, ca producătorii de televizoare s-au lovit de această problemă. Orice Smart TV este de fapt un mini calculator pe care ruleaza un sistem de operare și o suită de aplicații.
Sistemul de operare webOS este un sistem minimal, care nu are nevoie de o putere foarte mare de prelucrare a informației de catre hardware-ul pe care ruleaza. 
Până nu demult, procesoarele oferite de LG pe tv-urile Smart TV cu webOS erau dual-core.
Acum, regăsim procesoare quad-core chiar și pe modelele mai accesibile. Mai mult decât atât, sistemul de operare putem zice că a ajuns la maturitate, fiind la versiunea 3.0 .

O altă componentă importantă a TV-ului o reprezintă Panelul și calitatea la care se afișează imaginea.